.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ابراز تاسف شجاعي از استعلام مدرك وزير از انگليس

نماينده مردم ساري در مجلس شوراي اسلامي گفت: جاي تاسف دارد که در اين فضاي سنگين برخي "استعمارگر پير" انگليس را داور قرار مي دهند و از اين کشور درباره مدرک وزير جمهوري اسلامي ايران، استعلام مي کنند.

"سيد رمضان شجاعي کياسري" در گفتگو با فارس افزود: آيا انگليس مي تواند درباره وزير جمهوري اسلامي ايران داوري کند؟ چرا اين عده بايد انگليس را مرجع تاييد و تکذيب يک وزير کشور قرار دهند؟
وي با اشاره به اينکه کساني که به اين قضيه دامن مي زنند، خود تحصيل کرده انگليس هستند، افزود: تمام روحيات، فکر و انديشه فردي و اجتماعي اين افراد در انگليس شکل گرفته است.
عضو کميسيون فرهنگي مجلس تاکيد کرد: پاسخ انگليسي ها در اين خصوص مشخص بوده و سابقه تاريخي آن نيز با ايران و انقلاب اسلامي معلوم است.
شجاعي کياسري در ادامه تصريح کرد: مجلس به توانمندي علي کردان راي داده است نه به مدرک او.
اين نماينده مجلس ادامه داد: مدرک دکترا شرط ورود به هيات دولت نيست، در همين دولت و دولت هاي قبلي نيز بودند کساني که به سمت وزارت با مدرک ليسانس و فوق ديپلم منصوب شدند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 24 مرداد 1387
اگه مردین بنویسید که شجاعی مدرکش ر. از کجا وبه چه قیمتی گرفته است؟
اقايي 24 مرداد 1387
مگر نمي دانيد برخي از همين اقايان با رانت دولت سازندگي و ارباب انگليس در مدت سه سه سال از ليسانس صاحب مدرك دكترا شدند
محمد 24 مرداد 1387
مسئله مدرك نيست .اما اگر مسئله مدرك نيست اين آقا دروغ گفت .مشكل اينه كه كسي كه مي تونه دروغ بگه مي تونه خيانت هم بكنه اما مدير محترم سايت آقاي رم... شما هم اينقدر قلم را به ارزوني نفروشيد سعي نكنيد با تحريك حس ناسوناليستي ، كردان را قهرمان كنيد يا نمي دانيد يا خود را مي زنيد به آن راه كه اين بابا چه فجايعي در صدا وسيما خلق كرد . اگر نمي دانيد از منبع خبري خود كه در تهران مستقر است بپرسيد .
نا شناس 25 مرداد 1387
آقا مگه گرفتن مدرک دکترا به همین سادگی است شما برین گزارش تهیه کنین ببینین مسئولینی که دردوران مسئولیت مدرک تحصیلی گرفتند پایان نامه وتزش چی بود دانشجویان تمام وقت تحصیل می کنند وشبانه روز درس میخونند اونوقت همیشه دراضطراب مشروطی واخراج شدن قراردارند(البته نه دردانشگاه آزادکه دانشگاه زدوبندی است که خودم برگه هایی که توسط دوستم که استاددانشگاه آزادبودوبرگه هاراتصحیح میکرددانشجو از100 نمره می آورد یک اون هم سئوالاتی که استاد ازقبل مشخص کرده بودودرآخرزنگ پشت زنگ که بچه فلان مدیرهست بهش نمره بده مطمئن باشین این دانشجو هرطوری هست فارغ التحصیل می شه وتوسط باباش مشغول بکار میشه ویواش یواش جای بابا رامیگیره ما چگونه انتظارداریم مملکت درست بشه )حال این مدیران -نمایندگان -وزیران و...بهتراست برای روشن شدن افکارعمومی مشخص کنند مدرکشان ازبعد ازدیپلم راچگونه گرفتندوازکجا وهمینطورپایان نامه شان را زیرا کسی که مسئولیت عده زیادی ازمردم راعهده میگیرد باید از ضریب هوش بالابرخوردارباشد آنچه که درمالزی اتفاق افتاده است ونخبگان درمناصب دولتی ماندندوجذب شدندوهمینطور درتبلیغات انتخابات نیز وقتی شخصی مینویسد دکترباید بنویسد این مدرک راازکجاگرفته است شیعه علی برای خدمت به مردم باید همه چیزش مشخص شده باشد وگرنه طبق کلام معصوم "دروغ کلید اطاقی است که تمام پلیدیها درآن جمع شده است ". خدا عاقبت مارا ختم به خیرکند.
نا شناس 25 مرداد 1387
این آقا کی وقت کرده بره دکتری بگیره؟
يك همكلاسي قديمي آقاي دكتر! 26 مرداد 1387
آنهايي كه تا ديروز عكس حضرت امام (ره) را از ديوار پايين مي كشيدند و جلوي درب سپاه پاسداران لاستيك آتش مي زدند و در عروسي مباركشان شنيع ترين اعمال اخلاقي توسط دوستانشان انجام مي گرفت و به نماينده ولي فقيه و امام جمعه شهرشان بي حرمتي و توهين مي كردند و بسيجيان عزيز را مورد تمسخر قرار مي دادند و براي قفل زدن در انجمن اسلامي به ضرب و شتم مي پرداختند و......چطور ممكن است كه امروز اين چنين كاسه داغ تر از آش شده و كساني كه دلسوزانه براي آبروي نظام به نقد يك واقعيت و روشن شدن يك حقيقت پرداخته اند را مورد حمله قرار مي دهند؟....
نا شناس 26 مرداد 1387
متاسفم به خاطر استان که این مثلا همشهری بجای دفاع از وزیر بنای حسادت در پیش گرفته.
نا شناس 26 مرداد 1387
من از بیگانه ها ننالم هرگز که با ما هر چه کرد آشنای نادان کرد
حسن 26 مرداد 1387
بنازم به هوش این نماینده محترم شهرمون وقتی مدرک ازدانشگاه آکسفورد صادر شده، برای بررسی درستی مدرک باید از کجا استعلام کرد؟ لابد از دانشگاه آزاد قائمشهر جالبه موقع که مدرک گرفتن و جعل کردن مدرک، دانشگاه انگلیسی کلاس داره ولی استعلام مدرک از مرجع صادر کننده انگلیس استعمار پیر و ... شده! درثانی مگه از اون دانشگاه خواسته شده آقای کردان رو تایید کنه؟ این آقابون با بد دفاع کردن از آقای کردان دارن وجهه ایشون رو بیشتر تخریب میکنند. حکایت دوستی خاله خرسه است فکر کنم این مشکل که میتونست با یک معذرت خواهی ساده حل بشه به علت بی فکری یه عده و عکس العملهای غیرمنطقی اونا بیخ پیدا کرده
کیانوش. عزبقلی خان لاهیجی 26 مرداد 1387
آقا جان مشکل از جای دیگر است مدیریت کشور و سازماندهی را یاد نگرفته اید جان میجر نخست وزیر بعد از مارگاریت تاچر دیپلمه هم نداشت بر جهان حکومت وبر سفیر امریکا در اروپا آقای تونی بلر در انتخابات باخت ورفت کنار کسی برای سیاست/ کیاست مدرک جعلی دانشگاه نمی خواهد بلکه دانش و شجاعت رهبری کردن یک وزارتخانه و اداره/موسسه را باید داشته باشد! الله اکبر....
مهدویان 20 شهريور 1387
دوست محترم حرف هوش و بهره هوشی با لای نخبگان زد سئولم از این آقا این است که شما تا چه حد از میزان هوش و توانمندی آقای علی کردان وزیر مازندرانی اطلاع دارید که اینگونه دم از هوش وفارغ التحصیلان دانشگاه دولتی حرف می زنی آیا می دانی آقای علی کردان در دوران تحصیلی یکی از خوش قلم ترین دانش آموزان دبیرستان سعدی ساری بود اطلا عاتی را که در همان زمان از انقلابهای دنیا داشت حتی دبیران تاریخ وقت نداشتند این مطلب را کسی می نویسد که دو سال با کردان در یک کلاس درس می خواند و امروز هم هیچ ارتباطی هم با نامبرده ندارد در ضمن آقای محترم امروز فرزندان ما با میانگین 15در صد نمره آزمون هم پشت میز دانشگاه می نشینند لذا در بازار آشفته کنکور اختلاف زیادی بین دانشگاهها وجود ندارد در ضمن قبولی در دانشگاهدر حال حاضر مبین بهره هوشی بالا نیست.
محمدپور 9 مهر 1387
از یک نماینده بعیداست بدون تحقیق از یک وزیر حمایت میکند- جعلی بودن مدرک از زبان خود وزیر حامیان جنجالی او را سر جایشان نشاند-

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.29 seconds.